Googlade mig själv...

och hamnade här.

Varför googlade jag mig själv kan man undra... Skulle kolla mailen och de hade en annons om att man skulle googla sig själv för och se vad andra kan få fram om en.

Har ju slutat blogga men inte plockat bort den. Varför den får vara kvar vet jag inte. Men de är ju kul och kolla tillbaka ibland, med sisodär 2 års mellanrum eller nåt :)

Nu sitter jag och väntar på att skruttan ska vakna. Hon har sovit en bra stund nu. Sen måste jag ta tag i mitt hem. Är totalt energilös så jag får tvinga mig. Är inne i en riktig energisvacka. Hemskt som bara den. Men försöker att fundera på vad jag kan göra för att hitta tillbaka till mig själv igen. Nån gång måste det ju vända :)

Nej nu var det de här med hemmet. Sätt fart människa!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback