I brist på annat att göra...

Lat som jag är och och hellre slänger bort mitt liv framför datorn istället för att göra nåt vettigt så kom jag på idag att jag har ju en gång i tiden haft en blogg.


Så i brist på annat så bytte jag utseende på den. Har nog inte tänkt börja blogga igen så vad det skulle vara bra för det vet jag inte :)


Eller så börjar jag blogga fast med lösenord. För jag gillar ju att skriva men har kommit fram till att jag nog inte gillar att alla kan läsa. Nog för att jag inte brukar ha så många som läser men ändå, jag har ju ingen aning om vilka det är som läser. Är väl en åldersnojja grej som slagit till kanske ;)


Visst sen skulle jag väl kuna skriva i nån bok eller så, så är det ju inga problem vem som läser för då blir det ju bara jag :) Men jag testade det. Det blev typ 3 sidor och sen la jag ner. Det är mycket enklare att skriva på datorn har jag kommit fram till.


Ja ja hur som haver märks det väl vad jag tar mig till.


Nu har jag iaf testat att skriva till min nya design :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback