Hon vinner :(

Fy fan vilken dag!!!


Häromdagarna hittade jag blod i kattlådan. Så efter att ha ring veterinären var det bara att kasta sig akut till Karlstad med bägge katterna eftersom jag inte visste vem av dom det var. Det visade sig vara Signe. Fick i uppgift då att ta ett urinprov på henne. Men jag har varit tvungen att vänta med det för det måste vara färskt och under helgen har de inte öppet.


Så imorse kl sju gick jag upp och började. Då hade Signe fått kissa vid 2-tiden på natten. Nu är kl 11.40 och Signe har fortfarande inte kissat. Hon sitter instängd på toaletten. Jag har puttat in henne så mycket i lådan nu så gör jag det igen sitter hon kvar där tills jag går ut. Hon vågar väl inget den stackas kraken. Hon måste tycka att jag är dum i huvudet.


Det roliga är att jag snart börjar och jobba och har lite tidspress på mig. Åka fram och tillbaka till Karlstad i halka är inte så kul under tidspress. Får jag inte urinprovet idag blir det till att åka ner och de sticker en nål i henne och drar ut kisset. Tänk om hon visste det. Då hade hon säker gjort som mig och hunnit kissa 4 gånger idag redan...


Påminn mig att aldrig mer skaffa en katt...






Signe i min obäddade säng :)

Katten som vägrar att kissa...


Kommentarer
» unkipunki

Förlåt att jag skrattar så tårarna rinner men de gick inte att hejda. Inte utan att jag beundrar Signes enorma tålamod med knäppa matte.

2010-10-25 17:59:52
» Mina

Oj, jag hoppas att det inte är något allvarligt! Men även jag log lite av beskrivningen, vem vill kissa på kommando?!

2010-10-25 18:40:12
URL: http://minaskaflytta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback