Hårt, hårdare, hårdast

Usch vad jag är stressad nu egentligen, innerst inne. F-kassan har varit hos mitt nuvarande team. 1000 timmar på ett halvår skär de ner. Det betyder 1 och ½ personal mindre i framtiden minst. Vilket blir = Sabina arbetslös. Jag är ju inte den enda som får gå för det ser ju ut så i alla team. Så vart ska jag ta vägen nu? Luta mig tillbaka och leva på Jonas? Då kommer jag ju bli smal iaf. Eller så får jag fjäska röv av kära mor och börja äta hos henne varje dag ;)


Hatar att inte ha ett riktigt jobb!!!!


Jag om ett år?





Kommentarer
» Anonym

Vilken tur att alla handikappade och sjuka nu blivit så friska att de klarar sig själva...

2010-10-30 14:17:09
» Sabina

Ja visst är det, ett mirakel måste ha skett i Sverige...

2010-10-30 15:28:28
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback