Erkännande...

Jag har ett erkännande... Jag sitter fortfarande som ett mysmongo utan att ha borstat håret än. Har iaf kommit ur morgonrocken. Just nu känns det som att det inte blir mer än så här. En äkta slö-Sabina-dag.


Fast om Cissi vill simma sen då har jag ju iaf gjort nåt vettigt idag :)


Fick bara rolig post idag. Mina kläder från ellos och mina söta papparkaksmått (från formina). Hade visst råkade beställa ett mått två gånger men skit samma :) Å ellos beställde jag ifrån för att jag betalat in för mycket pengar dit. Beställde en tröja till Jonas som var förstor, därav blev det för mycket pengar på ellos-kontot. Å det är ju jätte jätte dumt och ha dom liggandes där. Ni ser jag har ursäkter till allt :D


Usch jag har handlat eller rättare sagt beställt så mycket ett tag nu så att jag får skämmas. Får mina små perioder. Fast det är ju inte allt för onödiga grejer. Var ju tvungen att köpa jultidningar och kläder som Brattforsskola säljer. Allt för att stödja Kim & Max :) Sen har jag redan fixat typ 70% av julklapparna så snart är jag färdig. Så visst blir det dyrt denna månad men då blir det ju lugnare nästa :)


Hoppas på att få åka till Ullared i november. Har bokat platser med kommunal. Så efter den resan så är plånboken stäng fram till påsk sen ;)



Vanliga bas-linnen att ha under tröjor. De är lite längre :)


Söt rosa topp

Kommentarer
» anchi

Gillar dina förklaringar haha, det är som om jag sagt dem själv (vilket jag förstås gjort mer än en gång men vem erkänner det)

2010-10-21 16:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback