Tips från allmänheten

Jag vore så tacksam om nån som läste det här kunde hjälpa mig.


Jag har länge velat ha förvaringsburkar till mitt tvättmedel. Men har inte hittat några jag tyckt om. Sen igår kom jag på att jag vill ha nåt att ha mina värmeljus i också så jag lättare får fram dom när det är dags för levandeljusmys. Just nu är alla mina ljus i ett skåp och krångliga att få fram, därav tänder jag aldrig några. Men som sagt igår kom jag på att om jag har nån fin glas- eller plåtburk ståendes framme med ljus i så blir det ju så lätt.


Det jag är ute efter är lite större glas- eller plåtburkar. Helst vita eller genomskinliga (Ja inte plåtburkarna då, de kan ju inte vara genomskinliga). Det vore bra om det inte var för tunga heller för det med tvättmedlet ska vara lätta att få ner från min hylla. Har spanat lite på IKEA men tyckte inte nån hade rätt storlek.


Får jag tag på några burkar tänkte jag fixa text till dom och sätta på så man vet vad som är i.


Va jobbigt det är när man kommer på nåt man vill ha och så är det så svårt och få tag på. Känns som det alltid händer mig.




Nåt sånt här skulle jag kunna tänka mig till tvättmedlet.







Kommentarer
» Anonym

Hittar jag något hör jag av mig.

2010-11-01 09:32:32
» Ida

http://www.perlanliving.se/list_varugrupp.asp?varugrupp=213&t=F%F6rvaring



Såna här har jag funderat på men har inte riktigt plats än.. :)



2010-11-01 09:53:24
» Elin w

Jag köpte en svart plåtburk med lock på Hjärterum att ha tvättmedel i.. jättefin! dessutom står de "tvättmedel" på :)

2010-11-01 10:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback