Gav Filipstad en chans...

Å Filipstad tog den :)


Om lite mer än en vecka ska jag åka till Karlstad.  Jag längtar sååå. Ska hälsa på Jessica och hennes söta lilla dotter Vera. Satt förra veckan och funderade på nån present till dom (eller ja till Vera). Letade på nätet för jag tänkte att det kunde var kul med nåt annat än typ H&M. Men hittade inget som passade. Man vill ju helst se det man köper. Fick tipset om en barnaffär i Karlstad som jag tänkte titta på, men så kom jag på att jag faktiskt skulle titta här i stan först. Så det gjorde jag. Å vet ni, Filipstad hade nåt jag ville ge bort. Så nu är presenten löst och jag är nöjd :)


Ska även passa på att shoppa lite när jag är där. Ska till IKEA och Bergvik tänkte jag. Vill ha ett ljusfat och ljus har jag kommit på. Jag hoppas att IKEA har hyasinter åt mig också. De ska ha tre-pack billigt.


Idag sa jag nåt som gjorde min sambo glad. Sa att vi skiter nog i att julpynta. Har ingen lust. Ska ta fram stakarna bara så får resten vara sen. Han var mest glad över att vi inte ska krångla nåt med julgardinerna :)


Måste bara tipsa om alla låtarna från Så mycket bättre. Shit vilket bra program!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback