Färdig shoppad för i år?

Så nu har jag löst alla mina "problem" och jag fått det jag vill ha.


Fick tipset förut om IKEAs knodd-burkar. Så de tänkte jag nappa på. Helt okej pris 149kr/st.


Knodd


Men så skulle jag bara googla efter dekor som det stod tvättmedel på och sprang då på de här burkarna för samma priset. Å då kunde jag inte låta bli...


Mina nya burkar


De är ju redan färdiga med text plus att jag får med skopor till. Så det blir till att sätta på nåt band på dessa med, typ ett vitt för vitttvätt och kanske ett färgat band för färgat tvättmedel. Eller om jag bara sätter på en vitrosett på ena.


Lite ångets har jag för det blev ju lite dyrt att köpa båda på en gång. Men nu ska jag minsann snåla framöver. Nu blir det bara ljus imorrn och födelsedagspresent till bror så får det vara bra sen för i år :) Julklapparna är som tur seran färdiga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback