Ett steg närmre

Tack alla för era bra tips som jag bad om :)


Har kommit ett steg närmre målet iaf. Hittade en glasburk på nätet som jag funderade på, men så innan jobbet i måndags svängde jag förbi Bergwalls. Där hade de den glasburken jag sett på nätet men till ett bättre pris. Det vara bara det att det fanns två och inget utan lockena satt rätt. De ena passade inte alls. Så då sket jag i det.


Igår var Anna-Karin här och fikade. Det var mysigt för det var länge sen vi sågs här hemma hos mig. Vi sällskapade ner på stan sen när hon skulle hem. Då svängde vi förbi Bergwalls igen. Å jag visade henne burken. Då kom den smarta tjejen på att vi skulle testa och byta lock på burkarna och vips så passade ena locket på ena burken :) Så tackvare A-K fyndade jag en burk för 59kr.  Å det bästa av allt är att om jag hittar en finare burk i framtiden så har jag ju råd att byta ut den när den var så billig :)


Funderar bara på att köpa nåt band och sätt runt halsen på den, för det syns ju lite att det är en budgetvariant så plastringen runt locket syns ganska väl i burken. Men med ett sött band trollas det ju bort :)


Nu har jag tyvärr bara en dålig bild att visa för min mobilkamera är inte på topp, men det syns ju hur den ser ut iaf :)


Min ljusburk


Imorrn har jag våldgästat in mig på ett ljusparty så jag kan fylla min nya burk med julljus :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback