Denna dag inte ett liv...

Undar vad jag skulle göra om dagarna om jag inte hade tv och internet... Kanske skulle jag ha ett perfekt städat hem? Näää inte så troligt :) Men undrar lite vad jag skulle fylla dagarna med... Antagligen skulle jag helt enkelt vara sjuk sjuk SJUKT uttråkad. Eller så skulle jag vara med Jonas när han grejar i Asphyttan och reta gallfeber på honom med mitt tjat om hur tråkigt jag har. Så utan tv och internet kanske jag skulle vara singel också... Det är allt tur att jag har tvn och datorn ;)

Kommentarer
» alexander

okej me det är väl inte så tråkit nu

2010-11-21 14:21:47
» Anchi

Ja jisses vad skulle vi göra utan tv och internet. Och jag som varken har någon Jonas eller Asphyttan att ha tråkigt med/i hur skulle jag klara mig. Inget välstädat hem för min del men kanske (mycket kanske kanske) skulle jag ha hemstickade raggsockar. :)

2010-11-21 14:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback