Hur lång tid ska det ta???

Jag väntar så jag väntar så jag väntar... Blir aldrig mina glasögon färdiga???

Igår ringde det okänt nummer. Svarade glatt eftersom det kan ju vara jobbet som ringer men där var en kille med nån jäkla ekonomiundersökning. Ostark som jag är så svarade jag ja på att delta. Men vips efter en fråga så dög jag inte längre. Var tydligen för ung. Han skulle ha tag på folk mellan 35-45 och måsta ha fått mitt personnummer fel. Jag kan fortfarande vara för ung
;)

Nu ringde det igen, fast på mobilen. Tänkte att det kanske äntligen är mina glasögon som är färdiga. Nej det var det där jäkla 0333 numret som jag vägrar svara på. Undrar om de nånsin kommer att ge upp. Vi får väl se vem som tröttnar först, dom eller jag
:)

Nu ska jag äta frukost, sen duscha. Har körlektion idag och sen ska jag träffa Janina. Borde inte träffa henne utan plugga. Men kom på det efter att jag tackat ja till henne så jag får bara plugga hårdare imorrn :) Då får det bli både före och efter körningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback