Zzzz...

Imorse var jag skapligt pigg när jag vaknade. Vad gjorde jag då dum som jag är? Jo jag tryckte på snooze. Det borde vara förbjudet. Förr gjorde jag aldrig det och då var jag pigg på morron. Tänk om jag kunde lära mig att sluta snooza. Finns det snoozefria klockor tro?

Kom iaf upp tillslut eftersom jag skulle upp och köra. Känns som att det går bättre och bättre även om jag inte är den bästa eleven kanske :) Borde ta tag i och ringa och boka lektioner för mars med.

Nu ska jag sätta lite fart, har en del att göra innan jag ska med bussen till Cissi och Lias. Nu var det så där länge sen jag var där igen. Han har ju inte fått sin födelsedagspresent och det är snart en månad sen han fyllde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback