Vad vore livet utan...

den jävla oturen. Igår gick det ju hur smidigt som helst när allt klaffade med både veterinär och optiker. Vad händer idag då... Jo veterinären ringer och avbokar. Det skulle bara vara nå benoperationer den dagen. Tack för det. Jag som kämpat och trixat för och få ihop skjuts. Men nu är det ju så att ful får man va men inte dum. Så jag ringde en annan veterinär. De hade inte schema för så långt fram än men hon skrev in mig ändå för det borde inte vara nå problem den dagen eftersom inga operationer var inbokade än. Så om en vecka eller två ska jag ringa och bekräfta så det inte blivit nån vajsing. Inte värt att lita på att det ska vara problemfritt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback