Ser allt lite klarare...

Äntligen har jag tagit tag i nåt jag skulle gjort länge... iaf i en siså där 4-5 år. Jag har beställt tid för nya glasögon. Ser snart inget i dom gamla längre. Vilket inte är katastrof eftersom jag aldrig använder dom mer än till och från sängen från och till badrummet. Men om det skulle hända nåt med linserna så står jag där. Klarar mig ju inte utan nåt. Dom gamla har jag nog haft i en 9 år så där. Köpte dom på gymnasiet. Det som fick mig att göra slag i saken nu var att jag ska ju ändå till Karlstad med Siri i mars till veterinären. Då blir jag ju fast i Karlstad en hel dag. Så tiden finns ju absolut för det. Har ju dragit på det för att jag inte känt för att sätta mig på en buss bara för att åka till smarteyes. Å åka med Jonas är nog ingen höjdare. Han är nog inte mycket till hjälp :) Så nu blir det Jenny som får vara smakråd istället :) Å så fick jag lite "hämnd" för att hon "övertalade" mig till att köpa min mobil för nu fixade hon sig också en tid samtigt, så det blir inte bara jag som spenderar pengar då. Så nu är det ju en väldans tur att jag inte ska handla nåt i februari för nu har jag desto mer att spara till i mars :) Det enda som känns lite läskigt är att jag har INGEN koll på hur glasögonen ser ut eller ska se ut nu förtiden. Men det enkla blir ju till att köra på det som känns rätt, inte modernt :)

Rosa kanske vore färgen på de nya glasögonen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback