Nu så kanske...

Jag lyckades, tryckte inte på snooze imorse :) Å tänker inte göra det nå fler gånger heller. Fast jag ska inte ropa hej än, har ju bara klarat en morgon än så länge. Tyckte inte att jag kände mig nå piggare imorse men det kanske kommer med tiden.

Sitter och väntar på mitt lönebesked nu. Att det ska ta sån tid ibland. Men har en tanke om att det dröjer bara för det är fredag. Brukar få det tidigare på dagen annars. Borde ju vara tvärt om, att de skulle skicka ut det svintidigt på fredan så det kan gå hem tidigare :) Men icke, de tycks gilla låga fredagar.

Har nog hittat ett hem och min älskade Doris. Hoppas verkligen att det blir så nu. Hon förtjänar ett bra hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback