Kommer jag in i himlen nu...

Tänk hur det är, nu är det helg, alltså är både jag och Jonas lediga. Men det är bara jag som är hemma och städar :) Tur att det är nån som är förnuftig ;)

Fast måste erkänna att det inte går på högfart. Har hittils idag bara torkat ur kylskåpet och dammsugit. Har att städa städskåpet och plastskåpet kvar. Sen ska det bli bullbak igen :)

Men eftersom det bara är jag som "sliter" idag så sitter jag och tar en paus. Det får man göra när man är duktig som jag haha.

Har ett problem. Imorrn börjar mitt köpstopp. Vilket känns bra. MEN jag har kommit på att jag behöver ha en ryggsäck till jobbet. Ska börja vid några tillfällen nu efter jobbet att promenera hem tills Jonas kommer och plockar upp mig. Kan lika gärna gå istället för att sitta och vänta på Jonas. Som det är nu har jag en tygväska till maten och en annan väska till datorn. Varför jag varit så dum och haft två kan man ju fundera på med... Men nu vill jag ha en ordentlig lagomt stor ryggsäck som tar min lilla dator och min matlåda. Lättare att promenera om grejerna sitter på ryggen istället för axeln. Så är det nåt jag får köpa för att jag verkligen behöver det eller är det onödigt och därför ingår i mitt köpstopp? Fast problemet är väl säkert lätt löst för frågan är om det ens går att köpa en ryggsäck i den här stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback