Kom på...

Att jag kanske ska komma tillbaka ordentligt och faktiskt blogga också :)

Som vanligt borde jag inte sitta här, men det blir lätt så när jag har annat att göra. Innan kl fyra ska jag ha diskat, fixat kattlådan, hängt tvätten, klätt mig ordentligt, ätit och egentligen dammsugit. För då ska jag hämta A på fritids. Idag ska han få födelsedagsfika och sen ska vi åka till Karlstad. Vi ska kolla efter blommor. Hoppas att vi hittar nå kul.

För första gången på ett par år så tyckte jag inte att det var jobbigt att fylla år. Har ändå känt mig som 27 i ett helt år så nu när jag väl blev det så var det ju ingen skillnad. Värre var det med både 25 0ch 26. I år bidde det firande i 2 dar. I söndags kom mamma, mormor och Jonas mamma. Igår kom Janina, Jonas pappa och Jenny och Alex. Hade tänkt lägga ut kort på mina fina tulpaner jag fick av Janina igår men min kamera behöver nya batterier vilket jag inte har hemma så det sket sig...

Okej, om jag ska hinna med allt jag nyss skrev då får jag nog vackert sätta fart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback