Ser fram emot Mars :)

Jotack nu rullar det på. Mars kommer att bli fullspäckad. Så kan vi inte bara skita i resten av februari och sätta fart nu? :)

# Har en semester på 2 veckor att se fram emot.

# Ska klippa mig.

# Ska köpa glasögon för första gången på ca 9 år
:)

# Har lyckats boka in 10 körlektioner. Men hoppas på att jag kanske inte behöver alla. Har ju trots allt några kvar i februari.

# Siri ska till veterinären.

# Jag och Jonas har två års dag <3 <3 <3


Alla utgifter får mig bara att vilja spara mer och köpa mindre. Nyttigt! Så när körkortet är fixat så krävs det blod, svett och tårar för att arbeta igen de pengarna, å jag ska göra det med ett leende på läpparna. Mitt köpstopp denna månad tycker jag går riktigt bra. Enda affärerna jag handlar i är mataffärerna :)

Är nöjd nu (om jag bortser från hostan ;) )

Check!


Kommentarer
» A-K

Ska du göra nå speciellt på semestern?? :)

2010-02-15 17:37:11
» Sassa

Nej den är egentligen inte frivillig. Min brukare ska åka bort och jag kan inte jobba då eftersom jag inte har körkort. Men då har jag fixat en körlektion typ varje dag de två veckorna :)

2010-02-15 17:39:11
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback