Dags att tänka om...

Fan kan inte livet bara vara lätt. Nej man ska plågas fast man inte ens bett om att få leva. Imorrn blir det till att åka med katterna en till mamma och en till mormor för och se om min hosta försvinner. Å gör den det är det bara till att skjuta katterna först och mig sen. Önskar att min allergi hade visat sig i form av rinnande ögon eller snuva om den nu ändå måste finnas. Inte denna jävla hosta som jag har nu som bara blir värre och värre trots allergimedicin. Ingen som har nån dunder medicin åt mig så jag blir frisk och kan ha kvar mina små änglar. Har snart hostat ett helt år, och ibörjan var det inte så farligt så då gick det att stå ut. Men det går inte längre. Vet inte när jag sov en hel natt sist... SKIT är vad det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback