Till minne av...

Hittade en länk till Björn Rosenström nyss. Så nu lyssnar jag på honom på spotify.

Oavsett låt med Björn så kommer jag alltid att tänka på Karlstad och min och Karros datagarderob. Vi satt verkligen i en garberob full med kläder och kartonger och trängdes. På den tiden var det lunarstorm som gällde. Å msn förstås. Använder aldrig msn längre och lunar har jag inte ens kvar.

En period där i garderoben spelade jag alltid Björns skiva Glove sex guy och msnade med Micke. Så Björn är inte bara garderoben för mig utan även väldigt mycket Micke. Nu finns inte Micke mer och det känns så sjukt overkligt. Vi hade ingen direkt kontakt de senaste åren men jag kommer alltid att sakna honom och aldrig att glömma honom :) Sen att Björn hjälper mig att komma ihåg honom är ett plus :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback