Love, love, love

Allting började egentligen med lyxfällan i torsdags. Där var det en kvinna som hade sjukt många krediter. Så hon handlade ju bla en hel del kläder och så.

Sen på fredagen slog nyfikheten till och jag tänkte att jag skulle kolla min sida på hm och hur mycket jag handlat för i år.

Så det gjorde jag och jag har tydligen bara handlat för ca 1000kr?!

Naturligtvis tog jag en sväng i shopen sen och började kolla på deras rea sida. Hittade en del som föll mig i smaken. Men av nån anledning lämnade jag rean och kollade på resten. Å då, då blev det kärlek. Jag föll handlöst. En svart stickad klänning med fickor, helt så där lagomt fin. Så då tog jag bort alla rea plagg och bara köpte min kärlek.

Har tänkt mig att vara fin i den på jul :)



Love love love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback