Man ska inte försöka göra sig till...

Högst en och en halv timme fick marken av mig i år. Jag orkade inte mer. Gick inte ens upp för backen och kollade nåt. Katastrof!!! Har aldrig engagerat mig så lite förut inte heller gjort av med så lite pengar. 100 kr fick marken av mig i år och det gick till 14 par strumpor (mest med kattmotiv naturligtvis). Jag som brukar äta upp några hundralappar köpte inget att äta. Fast det betyder inte att jag inte åt, för älsklingen köpte munkar åt mig. Åt tre och en halv munkar, det var super gott :)

Sen i söndags skulle jag göra mig till och vara en extra söt och snäll flickvän. Så jag jag ljög för Jonas och sa att jag slutade kl ett när jag i självaste verket slutade 10. De tre timmarna jag hade till övers de spenderade jag hemma hos mamma för att baka hans favorit kaka som jag tänkte överraska med på hans födelsedag. Min plan var så här: Att baka 3 st i smyg då, ta fram dom imorse och ställa dom på bordet tillsammans med ett födelsedagskort så han hade en överraskning när han kom upp. Jag gjorde allt detta, slet och bakade de 3 st, bar ner dem i källaren igår och plockade försiktigt upp dom imorse. Vad är det då som är lite fel som jag inte berättat än... Jo igår hos mamma när jag skulle ta ut den sista kakan och vända den på en tallrik vad händer... Jo detta...

Så kan det gå...

Så ni ser man ska inte göra sig till, för det går inte. Kände på mig redan när jag började att nåt skulle gå sent. Så jag är inte så dum som jag ser ut :) Men men han fick 2 st iaf och han verkar väldigt nöjd över det :)

Jonas födelsedagskort köpte jag på en sida på internet, som jag verkligen vill rekommendara.
blucherART. Superfina kort till billigt pris med tanke på hur de är gjorda. Det här valde jag:

Tro, hopp & kärlek

Och den här fick han av mig i födelsedagspresent:

Nokia 3720

Nu har jag en disk som kallar...

Ikväll ser jag fram emot roast på berns på femman, måste orka hålla mig vaken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback