Vill vakna nu, det här är inte roligt!

Varit uppe i en kvart och redan gråtit två gånger. Just nu funderar jag på om jag skulle ha djur. Jag bryr mig för mycket. Det blir så jobbigt när något sånt här händer. Väntar bara på att jag ska vakna upp ur den här dåliga drömmen och att Doris ska komma springandes här... Kunde inte somna igår, tårarna bara ran och ville aldrig sluta. Tillslut orkade jag inte mer och gick upp och tog av Jonas "sömntabletter", då tillslut kunde jag slappna av och somna. Ska gardera mig ikväll och få riktiga sömntabletter som verkar fortare om det blir samma ikväll. Jonas var guld igår, han tröstade mig på helt rätt sätt, bara låg och höll om mig. Det kändes riktigt bra eftersom han och jag inte tycker lika. Han fäster sig inte vid djur och göra sig av med ett är inga problem. Vilket jag har så svårt och förstå. För mig blir djuret en familjemedlem.

Ångrade mig som satan igår kväll och ville bara ha tillbaka henne. Tyckte att jag hade gett upp för lätt, och bara önskade att det inte ska funka på hennes nya ställe så jag fick henne tillbaka. Men det är här det inte funkar, och det spelar ingen roll hur mycket jag älskar henne så blir det inte bättre här. Jag gör rätt för både henne och Signe och sen hur jag känner det får bara stå över. Jag ska vara stolt över att jag tagit rätt beslut istället!

Ska höra av mig senare idag och höra hur det går för min prinsessa :)

Kommentarer
» Helena

Usch usch, kan bara tänka mig vad du går igenom =( , skulle aldrig kunna lämna bort mina katter =/ Tur de bara slåss ngn gång om dagen, och inte så allvarligt =)

2009-05-15 13:32:04
URL: http://detarsajasagerdet.blogspot.com
» Jessica B

Tänker på dig gumman,började gråta igår när ja läste de du skrivit:( Du vet ju va d ja tycker o vi tycker lika:( hör av dig o du vill prata!! puss

2009-05-15 16:10:38
» Sassa

Helena: Ja mina har ju små bråkat förut, men nu flera gånger har de ju slagits för livet, och Doris fick ju t.o.m. till veterinären en gång så det gick ju helt enkelt inte, men som sagt det är det värsta beslut jag tagit. Jag hoppas verkligen att dina är sams hela livet :) Vill inte att det här ska hända någon.



Jessica: Tusen tack gumman, har faktiskt tänkt på dig idag eftersom jag vet att att du skulle förstå :) Puss!

2009-05-15 17:07:57
URL: http://killersassa.blogg.se/
» Helle

Nej Usch, så kan man inte ha det, inte snällt mot någon av katterna. Otroligt starkt av dig att ta det beslutet i vilket fall! Inser jag har tur att det bara är skojbråk mina sysslar med ...

2009-05-18 14:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback