Jag hjärta Lias = Sant ;)

Shit va pinsamt. Cissi var gullig och körde hem idag för hon skulle ändå in till stan. När vi kommer här utanför så höll mina kära grannar på med vårstädningen av gården. Den hade jag totalt glömt bort. Nog för att jag ändå inte tänkt vara med och hålla mig hem i från. Men hur rockigt var det att glömma och komma hem mitt i de... Där fick jag!

Det är alltid lika kul att träffa Cissi och Lias, han växer å växer å växer :) Fick vara lite barnvakt idag när jag kom, för Cissi behövde få några papper utskrivna. Så jag och Lias tog en liten promenad på deras gata. Han sov som en stock, så promenaden var mer för mig så jag slapp stå stilla :) Inne i stan skrämde jag livet ur Lias :( Cissi höll på att handla i tygshoppen, så jag och Lias gick runt i butiken. Han sov och så nös jag. Han skvatt så han nästan hoppade ur vagnen trots att han var fastspänd ;) Han grät rätt bra, med all rätt. Men som av ett mirakel fick jag honom lugn och tyst när jag tog upp honom. Får jag honom och gråta måste jag ju trösta honom med :)

Babblis redo att åka in till stan :)


Lias ser lite plutt ut, men det är nog bara tänderna som spökar :)

(Har fått tillåtelse av Cissi att lägga ut dessa)

Kommentarer
» A-K

Sötnöt!!!!! :D

2009-05-28 21:36:35
» Sassa

:)

2009-05-30 22:00:00
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback