Yr i skallen...

Känner mig lite små yr i skallen just nu. Har varit uppe och lämnat blod nu på morronen. Världens bästa fästman gick upp och körde mig. Så han fick en t-shirt som tack. De hade inget som jag ville ha, då kunde han lika gärna få nåt. Men så här har jag aldrig riktigt känt mig efteråt förut tror jag. Fast jag åt ju inget före idag, kan vara det som gör det. Mitt järnvärde hade blivit normalt igen, känns skönt att veta.

Jag måste tipsa er om det bästa jag någonsin fått, ja kanske inte bästa men riktigt bra iaf. Förra torsdagen var Jonas mamma här då berättade hon att hon beställt en spikmatta. Hon skulle få med en huvudmassör på köpet. Hade aldrig hört talas om en sån. Så hon sa att de hade såna på Lidl för 25 spänn, så hon skulle köpa en till oss om det fanns kvar. Så när vi var där i söndags så fick vi den. Å herregud va skön den är. Fast bäst är det ju om nån annan gör på en. Jonas har nog tröttnat på den, för han får göra på mig så fort vi är i soffan :) Igår somnade jag t.o.m. efter att han hållit på en stund. Jag tycker att man borde få en sån när man föds, det skulle vara en rättighet :)


Den ser inte mycket ut för världen, men den är guld!


Igår började jag och Jenny och planera lite semester. Vi ska ta med killarna till Skara sommarland. De har börjat med all inclusive så det ska vi boka. 2 dagars inträde, en natt i stuga och äta å dricka så mycket du orkar på alla restauranger för 870kr per person. Det är ju svin billigt. Så här ska det ätas, ska t.o.m. äta sockervadd som jag normalt är för snål för att köpa, för det är inte värt det de kostar. Så sen ska det svältas en vecka före vi åker så man kan äta massvis sen ;)

Skara here we come!

Kommentarer
» Sandra

jag har också en såndär huvudmassage-grej , det är sjuk underbart avslappnande - fast mycket bättre när någon annan gör det ;)



Oh vad roligt med skara sommarland, där var jag bara en gång o då var jag "bara" 17 år :p



2009-05-08 15:51:36
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
» sassa

Ja det är lugnt bland det bästa jag har fått :) Haha jag var nog där för 20 år sen sist. Kommer inte ihåg de iaf. Ska bli kul att åka dit.

2009-05-08 16:14:18
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback