Små små isbjörnar

Idag blåser det allt små isbjörnar ute. Var de där dagarna med fint väder vår sommar? Å nu är vi redan vid hösten? Känns så...

Igår var jag på biodejt. Det var kul, och min dejt hade gjort sig så stilig med vattenkammat hår och fina kläder, som han hade valt själv. Jag går ju aldrig på bio. Sist jag gick på bio var ju med samma kille :) Jag blir alltid att frysa så när jag är på bio. Är ju van att sitta hemma med min filt. Så igår innan vi skulle gå drog jag på mig en av Jonas tröjor. De håller mig alltid varma. Å mycket riktigt, jag frös inget :) Det kan inte vara lätt att vara min dejt, han har inte koll på mycket, lille Herr Flum :) Så igår gjorde han naturligtvis en klassisk-Max. Han välte ut nästan alla popcorn. Men han fick allt nya av mig, för som sagt det är ju nog inte så lätt att vara Herr Flum :) Filmen vi såg var helt okej, och jag smälte när jag fick se Findus som kattunge, gud så söt
:)

Max innan bion :)

Max på bion

Stiligare dejt finns inte :)

En klassisk-Max ;)



Igår när jag såg att det var mission impossible 3 på 4an  så tänkte jag att den måste jag se. För jag tyckte ju bra om 2an. 1an har jag inte sett... Så fort den drog igång så inser jag ju att jag faktiskt sett den redan, å när jag tänkte ett steg längre så inser jag ju att jag faktiskt t.o.m. äger 3an... Sån koll har jag :D

Kommentarer
» Anna

Låter som en mysig dejt :)



Jag har skrivit lite på min blogg om ESC, bara för dig :)

2009-05-11 16:48:24
URL: http://cirkusannaa.blogg.se/
» Jenny

Men så fin han var :) Men det är nog inte lätt att vara liten Max och brås på sin mor ;)

Du är så snäll du.

Kram

2009-05-11 19:31:11
» Sassa

Anna: Tusen tack, du är allt bra gullig :) Ska genast gå in och läsa!



Jenny: Ja han var jätte fin. Nej en super bra start i livet är de nog inte ;)

2009-05-11 20:24:13
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback