Ko och lamm blandning

Idag har jag varit duktig och putsat fönstren och bytt gardiner. Så nu har jag mina nya sommargardiner i sovrummet och vardagsrummet. I köket har jag mina gamla vanliga älsklings sommargardiner :)

Har börjat fixa på balkongen nu också, har iaf fått ur två pelargoner :) Ska köpa mer till veckan.

Usch och fy för och jobba ikväll, men det är ju ett måste :(

Igår var jag i Asphyttan, Jenny följde med och gjorde mig sällskap. Vi tog en promenad till de ursöta korna och de supersöta lammen :) Tyvärr får man aldrig se bebis kon nå mer, den bara gömmer sig, annars skulle jag ha tagit kort på den, för den är den sötaste av dem alla :)


Så fin så :)

Spegelbild ;)

Den finaste kon till höger :)

Fåren, det svartvita lammet är sötast :)

Det var svårt att få bra kort, de var så långt ifrån.

Kommentarer
» Anonym

Funderar på att köpa en sån där lite highland cattle kalv till syrran!! Dom är bara för söta!!!

2009-05-28 21:38:27
» Sassa

Ja det är den sötaste kosorten tycker jag :)

2009-05-30 22:04:19
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback