Helt slut...

Vet inte om jag orkar blogga egentligen, är så sjukt trött efter att ha gjort typ hela Karlstad idag. Vi (jag, Jenny & mamma) började på ÖoB, fortsatte till Jysk, därefter Plantagen och Biltema. Så åkte vi iväg till IKEA, för att sen gå på Bergvik och så avslutade vi på Netto. När vi kom hem storhandlade vi på ICA. Har skaplig värk i mina ben nu. Men var duktig när jag kom hem, fixade och trixade här, sen fick Jonas skruva ihop bänkarna och så oljade vi in dom. Sen gick jag ut och planterade mina blommor. Som jag hoppas håller sig hela sommaren nu, för usch vad dyra de var. Säger inte till Jonas vad det gick på
;)

Nu väntar jag på mat, är sjukt hungrig.


Min blommor, nyss hemkommna med bänkarna som inte är ihop skruvade än.

I balkonglådan :)

Kommentarer
» Anonym

Otippat att blommorna är rosa! Men som sagt det blev väldigt fint :)

2009-05-28 21:33:29
» Helle

Riktigt snyggt ! =)

2009-05-29 13:07:05
» Sassa

Rosa blommor är ett måste ;)

2009-05-30 21:59:33
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback