Det börjar ta sig!

Idag har jag varit duktig. Synd att jag inte är de oftare :) Har bla planterat om mina blommor jag fått av mamma och Gunilla. Jag och mamma var ut till ICA och kollade på blommorna där men det var inget som föll mig så där i smaken. Så jag väntar tills jag kommer till Karlstad på torsdag. Ska köpa en bänk också att ha mina blommor på. Har nog hittat en på IKEA, men jag ska jag ha den måste det nog bli två, för de var små. Fast ska kolla på andra ställen också.

Om en timme bär det av till simhallen. Jag och A ska simma idag igen, det var så kul sist. Idag gör Jenny, Kim och Max oss sällskap också.


En härlig blandning av solroser, paprika och chili.


Tryta, kanske min blivande blombänk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback