Den västa dagen i mitt liv!!!

Om jag hade vetat att den här dagen skulle bli som den blev hade jag aldrig velat vakna. Mina prinsessor blev osams på riktigt idag igen. Nu har det hänt för många gånger. Så för deras bästa så fick Doris lov att flytta. Vi hade sån tur att mammas arbetskamrat ville ha henne. Så nu hoppas jag verkligen att det fungerar där för henne. Själv är jag ett vrak, och bara gråter. Tänk att man kan fästa sig så vid ett djur. Men hon var ju min bebis. Försöker att tänka positivt att hon kommer att få vara ute och att hon får det bra. Men för mig känns det som jag förlorat ett barn. Fick lov att sjukanmäla mig. Orkar inte jobba och sen hade jag väl skrämt ihjäl pensionärerna med mitt sönder gråtna ansikte... Det fattas allt nåt här hemma nu och kommer alltid att göra... Det här är nog det svåraste beslut jag tagit i mitt liv.


















Kommentarer
» Mikaela

Men stumpan då! Din stackare, försök se det positivt! Tänker på dig.. puss å bamsekram

2009-05-14 16:08:16
» Sassa

Tack, det blir nog bra, bara jag får gråta ut ett halv år eller två :) Vet ju att hon kommer att få det bra, det är ju mig det är jobbigt för, inte henne :) Kram!

2009-05-14 16:17:57
URL: http://killersassa.blogg.se/
» Sandra

usch vad tråkigt....

Men man får försöka se det från den ljusa sidan helt enkelt.

2009-05-14 16:30:34
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
» Sassa

Ja men det är skit svårt att se det från den ljusa sidan. Just nu är det bäcksvart :)

2009-05-15 10:13:43
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback