Utvilad nu?

Sitter här och lyssnar på ett riktigt jobbigt ljud. Min kära granne måste ha rest bort MEN glömt att stänga av sin klockradio. Så varje dag klockan åtta drar den igång och piper. Sen håller den på ett ex antal timmar... Får nog lov att slå på radion så jag inte hör de nå mer :)

Hoppas på att jag är utvilad nu, har varit trött ett tag nu. Så några kvällar i rad har jag somnat klockan nio. Å idag sov jag till nio, så nu borde jag väl vara utvilad? Å är jag inte det så blir det nog jobbigt ikväll när jag somnar klockan nio på jobbet ;) Min tidiga nattsömn igår gjorde att jag missade DH. Så nu måste jag kolla upp när reprisen är.

Borde spana efter lite tips på frisyrer också. För om en vecka är det dags :)

Mitt senaste inköp, tänk att det fanns rosa :D


Tänk att det fanns rosa troll :)

Kommentarer
» A-K

Söt du är med dina troll!!! Har du framme alla??

2009-03-04 11:19:13
» killersassa

Japp alla är framme, men skulle vilja hitta en bättre plats åt dom :) Tror jag har 19 eller 20 st nu, och inget är de andra likt :)

2009-03-04 20:27:24
URL: http://killersassa.blogg.se/
» A-K

En hel tomte(troll)armé :)

2009-03-11 17:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback