Kärlek och besatthet...

För några dagar sen så beställde jag ju kläder från hm. Då hade jag sett en klänning i katalogen som jag var lite sugen på. Men naturligtvis när jag skulle beställa så var den slut i min storlek. Av någon anledning så kollade jag på den senare igen och då fanns en storlek som inte funnits första gången jag kollade. Det var då min besatthet började. För då tänkte jag att min storlek kanske också kommer tillbaka. Så nu har jag hållt på och tittat lite då och då. Å så nu idag så fanns alla storlekarna igen. Så nu är den beställd. Vet egentligen inte om jag tycker att klänningen är  såå snygg och jag vet inte när jag ska använda den. Men för att den var slut så var jag tvungen att ha den... Knäppt jag vet :D

Klänningen jag tydligen var tvungen att ha :)



Sen idag när jag kom hem från jobbet hade jotex sommarkatalog kommit. På framsidan fanns gardinerna som jag föll för direkt. Det blev kärlek mellan oss. Så nu har jag de perfekta sommargardinerna :)

Mina söta sommargardiner


Nu ska jag leta upp ett recept på nån paj. Brukar aldrig göra det, men blev sugen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback