Idag av alla dagar...

Idag när det är en massa äcklig snö ute igen så har jag vårkänslor. Det måste vara nåt fel på mig. Hela förra veckan när solen sken och marken var bar då var jag mest bara hemma, sur och uttråkad. Men idag när maken är jämnvit och solen skiner, då känner jag mig hur glad som helst. Konstigt...

Sitter och dricker lite te nu och lyssnar på mix megapol, skulle egentligen hellre vilja att de var eftermiddag så jag fick lyssna på Pär. Han gillar jag, men Adam och Gry de duger de med
:)

Fast i eftermiddag har jag inte tid att lyssna på Pär för då ska jag till Cissi och Lias. Var alldeles för länge sen jag var där nu. Måste se till att börja komma ut lite och inte bara sitta hemma när jag är ledig. Blir ju galen av att bara sitta här och glo. På fredag förmiddag ska jag träffa A-K och vi ska sola och bada bastu
:)

Å nu pratar de om Kenny Starfighter på radion. Jag ska iväg och se filmen på bio. Följde serien för 12 år sen, och spelade in alla avsnitten. Nu har jag avancerat lite och köpt alla avsnitten på dvd ;P

Wollie Bollie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback