Fruktsallad

Är det konstigt att man blir stressad av att tiden bara flyger fram när man får erbjudande om höstens klädkataloger nu. Vi har ju knappt vår här än. Ska man behöva tänka på hösten då??? Jag vet ju inte ens vad jag ska ha på mig i sommar så hur ska jag veta vad jag vill ha till hösten :)

Idag ska jag göra en fruktsallad och ta med mig till jobbet. Det har jag nog inte ätit på typ 10 år :) Blev sugen när jag var hos en tant igår och hon skulle äta det.

Hoppas på att kvällen går snabbt och smärtfritt, är inte ett dugg motiverad...

Kommentarer
» Sandra

Här har våren redan kommit ;)



ohh vad gott med fruktsallad, det kanske man skulle göra någon dag :)

2009-04-01 08:40:55
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
» killersassa

Va fuskigt, jag vill också ha våren :) Men idag är det ganska soligt faktiskt. Det var jättegott, hade med mig en stor burk till jobbet :)

2009-04-01 10:12:10
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback