En koll...

Så hur har det gått nu när mer än halva dagen gått...

* Diska ,Klart, fast visst finns det mer efter lunchen nu :)
* Plocka in tvätten, Gjort, och jag renasde t.o.m. ut lite kläder!
* Dammsuga, Hmm, ja dagen är ju inte slut än så kanske ;)
* Fixa lunch, Fast snart är man väl hungrig igen...
* Kolla på The notebook, Det bidde ingen film, orkade inte gråta idag kände jag :)
* Duscha, Ska jag göra i kvällningen.

Sen har jag varit duktig och planterat om en blomma. Eftersom katterna hade ner den blomman igår, och krukan till den rök. Den fina krukan jag fick av Mikaela och A-K :( Var riktigt duktig och slängde ner näring och vattnade alla blommor också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback