Det blir ingen arbetslöshet, det blir semester ;)

Vad gör man om dagarna när man är arbetslös? Jag har ju aldrig varit det på riktigt. Har ju heller aldrig varit anställd nånstans. Men förr fanns det alltid jobb ändå. Men nu då? Känns som jag måste ha en plan... Så jag är lite förbered. Eller ska jag se det det som semester kanske? :) Fast när man har semester brukar man ju hitta på nåt, och min budget skulle bli 0kr. Så då får jag bara semestra här, inom mina fyra väggar :)

Ja jag ska nog försöka vända det här till nåt positivt, det får bli en semester på 8 veckor innan sommarjobbet drar igång. För sommarjobb måste jag väl få?! Så om nån frågar sen så har jag semester och är inte arbetslös
;)

Nu kom posten, verkar som alla får sin deklaration utom jag. Fast jag kanske inte har nåt att deklarera så jag kanske inte behöver få nån. Vill ändå inte ha den om det ska vara krångligt när jag sålt en lägenhet. Å då får jag ju ändå inga eventuella pengar innan midsommar. Så den där deklarationen kan allt dröja ett tag till
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback