Valet är lätt.

Fick en tid av tandläkaren nu via posten, "äntligen", skulle ha varit där i augusti 07 eller 08 kommer inte riktigt ihåg just nu men tror faktiskt att det var 07 jag skulle ha varit där, och lagat mitt hål i visdomstanden. Men tiden jag fick av dom passar inte riktigt, eftersom jag ska klippa mig då. Försökte först att ringa tandläkaren och ändra, men hej va lätt det var. De hade öppet si och så jämna veckor och si och så ojämna. Så då ringde jag min frisör, men hon hade fullt upp och jag kunde inte få en klipptid i såna fall förän långt fram. Så nu får jag försöka med tandläkaren igen. Vet att jag prioriterar lite fel, men va fan har jag väntat så här länge på tandläkaren så kan jag allt vänta lite till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback