Uttråkad så skinnet vänt sig ut och in

Tänk om man kunde stänga av hjärnan va gött det skulle vara :)

Idag är en sån där dag när jag är på humör för att gå i affärer och shoppa trots att jag typ är pank. Varför vill man alltid handla när pengarna är slut? Fast idag blir det ju inte så, ska inte handla ett dugg. Förutom en trisslott. Det bestämde jag mig för att köpa så fort jag vaknade :) Brukar aldrig köpa lotter egentligen.

Idag ska jag leka med Janina. Få se vad vi hittar på i skitvädret nr1.

På onsdag är det äntligen dags för klippning och slingning.  Men uttråkad som jag är sitter jag här och funderar på hur det skulle vara att ändra hårfärg totalt. Brunt kanske? Vet att jag bara trivs i blont och det skulle bli katastrof om jag bytte, men livet skulle ju bli lite annorlunda i några minuter. Inte sagt att det skulle bli annorlunda till det bättre, men nåt skulle ju ske
:)

Nej googla lite hårfäger kanske...

Tyckte ju att det här var för mörkt, när jag vara tvungen att tona det för att håret var skaplig förstört. Jag i lite mörkare

Jag i jätte ljust

Kommentarer
» Jennie

Hej gumms!!



gud vilket fint kort på dej o Milia hade nästan glömt att hon har vart så liten :) Nu är hon en trotsig 1,5 åring ist fniss



Kramis jennie

» Sassa

Ja tänk va tiden går fort, en annan hinner inte med :) Kram!

2009-06-16 09:59:45
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback