Har du nåt på gång?

Idag har jag nog tagit illa upp för första gången i mitt liv. Å jag är förvånad över att jag gjorde det, trodde inte en sån sak skulle ta så. Sprang på sköterskan som jobbade ikväll, å när vi passerad varandra så sa hon: Har du nåt på gång? Va sa jag, vad nåt på gång? och kände mig som ett frågetecken. Då klappade hon sig om magen!!! Nej sa jag det har jag inte. Hon trodde alltså att jag är gravid... Det kan bara tas negativt när man inte är det. Har min mage sprungit iväg så... Jag försöker ju inte ens bli gravid. Nej usch och fy nu vill jag bara skaka av mig de här och glömma det. Å helst inte se den sköterkan på bra länge ;)


Kommentarer
» Helen

Har du nåt på gång? Det var ju också ett sätt att säga det på, men tänka bara på att hon säkert kanske tycker det är jobbigare än du. Frågar man en sån sak vill man ju gärna ha ett positivt svar, inte ett nekande. Skulle jag fråga en sån sak så skulle jag skämmas som fan, om det inte stämde. Därför frågar jag aldrig!

2009-06-04 22:12:44
» Sassa

Ja hon tyckte nog att det var jobbigt hon med, hon kanske lärde sig en läxa nu ;)

2009-06-05 11:51:52
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback