Full i tatueringar

Vilken tur att jag har koll ibland. Vaknade imorse och konstaterade att jag ska ju på möte på gymnasiet den här veckan. Så långt var jag med. Å tänkte att det är ju på onsdag det är den 23e. Men vet ni, det är inte på onsdag utan imorrn, vilket jag upptäckte när jag kollade mobilalmanackan. Fick lite panik eftersom jag ska ha med mig ett arbetslivserfarenhets-intyg/-betyg som jag inte fått än. Bad min chef om det i förra veckan. Så nu var det bara att ringa till henne och höra om hon fått ordning på det. Jobbar kvällen idag så det kanske hade varit i senaste laget att komma och fråga efter det i eftermidda. Men hon hade det redan klart som tur var. Ska hämta det innan jag börjar. Undrar om jag borde börja bli nervös inför mötet?

Igår kollade jag nog liiite för mycket på tvn. Låg här igår efter jobbet och kollade på en massa avsnitt av LA Ink. Vilket resulterade i att jag drömde inatt att jag var heltäckt i tatueringar. Å det vara bara en massa sjuka tatueringar. Fast jag hade inte panik som tur var, tycket mest att det var kul att upptäcka fler och fler. Inte nog med att jag var full i tatueringar, jag var tillbaka i ferlinskolestadiet, och umgicks med folk från den tiden. Tänk va sjukt man kan drömma...

Kollade lite djurparker igår. Kolmården verkade inte så dyrt ändå som jag trott. Man kanske skulle åka dit ändå. Det är ju det som verkar ligga närmast. Å det verkar som det måste bli en dagstur bara så då är ju det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback