Dricker fanta...

Gött, jag jobbar "kort-kväll" ikväll. Visserligen är den inte så kort, eftersom jag bara slutar en timme tidigare än de andra men det gör ganska mycket att komma hem en timme tidigare :)

Jobbade till 10 imorse, så när jag färdig gick jag förbi torget där de sålde blommor. Plockade med mig 5st 10 kronors blommor hem. Tyckte det var lite färglöst på mina bänkar därut
:)

A kom förbi förut och lånade Signe en stund. Det var ute och gick på gården. Signe verkade gilla det riktigt mycket för hon ville inte gå in
:)

Ska ha A imorrn eftermidda/kväll. Han fyller 15 så jag ska fixa tårta. Insåg nu att jag har lite att stå i imorrn. Måste städa igen här, för det är inte bara A som kommer på tårta, tror vi bli 6st. Så har jag tvättstugan och så måste jag ta mig till ICA för att handla tårtgrejerna. Ska hämta A på fritids kl fyra också. Det blir mycket för Sassabrassa de
;)

Mina blommbänkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback