Bestäm dig då kropp!

Kul, jag skrev ett långt inlägg, men det sparades inte :(

Är hemma och är sjuk idag. Mår dåligt. Halsen värker och jag fryser/svettas till och från (men ingen feber än), men är ändå inte så där sjuk så jag är sängliggandes. Det är nästan bättre när man är sjuk "på riktigt" så man inte orkar nåt. För jag låg länge och väl imorse och kände efter. Men har kännt så här sen i måndags så det är bättre att ta det lugnt. Förr hade jag gått till jobbet ändå, tagit tabletter och jobbat på. Nu har jag lärt mig att det inte är värt det, ingen som tackar en när man blir sämre för att man tagit ut sig. Sen är det inte så snällt mot varken arbetskamrater och pensionärer, tänk om jag smittas? Fast visst suger det, för det gör ju ett sånt stort hål i plånboken när man är hemma :( Tänk om min kropp kunde bestämma sig för att bli sjuk ordentligt eller bli helt frisk. Hatar det här mellan landet...

Har klipptid idag, den tänker jag inte boka av. Då blir det till att ta tabletter och gå iväg och se glad ut.

Får se om det här sparas då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback