Vad är att blogga?

Hinner inte med min blogg vilket i och för sig inte gör ett dugg. Jag badar, umgås och jobbar istället. Är ju inte så att nån missar nåt viktigt :)

Igår fick jag mitt hår omfärgat. Blev lite rödare denna gång. Hoppas att det håller nu
.

Rödtott


Jag ledsagade igår eftemidda/kväll. Jenny, Kim & Max var snälla och tog med mig och A till Karlstad. Vi var först i Mariebergsskogen. Såg några söta djur. Det blev lite kärlek mellan mig och en getbebis. Sötaste jag sett på länge. Efter de var det Rix fm festival som gällde en stund. Hann inte se så mycket, men det var kul så länge det vara de. Jag sa till en kille i 10 års åldern som kom fram och hoppade framför mig, och nästa in i mig. Så vuxen och tråkig har jag blivit så jag förstör för de små barnen :D

Måste visa er min nya kärlek. Det blev inte så bra bilder, men det är den lille längst fram
:)

Sötast


Vill ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback