Kärlek

Idag har det blivit kärlek igen :D Bestämde igår att det är dags för Signe att få en kompis igen. Hon är så ensam och jag får dåligt samvete när jag ser att hon inte mår bra. Så jag började leta efter en kompis till henne. Hittade en söt katt i Årjäng men det är lite för långt för att åka för en katt. Så hade jag sån tur att jag nämnde för Patrik att jag ville ha en katt. Å hans morfar hade 2. Så idag fick jag komma upp och kolla. Å det blev bara kärlek. Så om nån vecka får vi hämta hem lilla Hjalmar :) Det kan visa sig att lilla Hjalmar är en tjej, för det var svårt att se, men i såna fall blir han en Siri :)


Hjalmar

Hjalle

Kommentarer
» Helle

Den kan att heta Hjalmar ändå =) Min Jake blev en tjej men Hon/Han/Det är lika glad för det. En egen liten transa är vad det blir ;)

2009-07-10 15:28:28
» Sassa

Ja det är allt stor risk att det blir en transa, för just nu känns det som vi aldrig kommer kunna se vad han/hon är :)

2009-07-11 22:52:51
URL: http://killersassa.blogg.se/
» Sandra

Gud så söt!!

2009-07-29 21:53:15
URL: http://sandrafantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback