Vill att allt ska bli som vanligt igen...

Mina katter är fortfarande inte sams :( Så just nu bor dom i olika delar av lägenheten. Signe den lilla stackaren är instängd i sovrummet.

Läste på en sida där en tjej haft samma problem. Det tog hennes katter 3 veckor att bli sams. Jag orkar nog inte ha det så så länge...

Men hoppas att få tips imorrn. Ska nämligen till veterinären med Doris, så de får titta på hennes tass. Vi har tur att världens bästa Jenny ställer upp och kör oss :) När jag pratade med dom i Ulvsby idag, så tyckte de iaf att det var bra att jag beställt de där lugnande medlet till katterna. Känns ju bra att de tycker att de är bra :)


Kommentarer
» Liza

men gud va jobbigt med katterna

har två hannar, de bråkar ibland men inte så ofta men det kommer väl när de blir äldre..

Sköt om dig

Kram L

2009-01-21 09:40:59
URL: http://chocolatina.blogg.se/
» killersassa

Ja det är jätte jobbigt, men hoppas att de blir vänner igen inom några veckor. Helst nu på en gång :) De har aldrig bråkat förut.

2009-01-21 17:17:15
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback