Vilken dag som helst nu...

Idag fick jag ingen post. Tycker inte om när jag inte får nån post. Det är alltid kul när nåt dimper ner oavsett vad det är. Jag går och väntar på mina csn-räkningar nu. Vilken dag som helst borde de komma. I år har jag fuskat. Jag har kollat upp hur mycket de är på via internet. Så om jag ska göra som förra året så är jag skuld fri för det här året i april. Jag kommer alltså vara urfattig ett tag fram över. Men det får det vara värt. Synd  bara för att man tjänade lite extra under jul, så ska de pengarna försvinna på en gång. Men är iaf glad och tacksam att jag klarar av att betala csn. Jag är så bra på att unna mig saker, så de är väl bra att komma ner lite på jorden och va super pank ett tag :)

Jag hade en dröm i natt... ska kolla upp de lite nu...

Kommentarer
» Vonca

Tja tja!! Ja håller med dig jag tycker inte heller om att inte få post.. Man blir nästa lite besviken för att de inte kom nått litet litet.. :-) Hoppas allt bra med dig och ha en fortsatt trevlig helg.. Syns på jobbet.. kram kram

2009-01-10 18:06:25
» Tanja

Usch me CSN räkningar, blev helt klar i december , sköönt o slippa de skiten nu! :) men skönt sen för dig med att bli av med de när du har betalat allt.. hoppas allt är väl me dig annars då ? krama i massor!

2009-01-10 20:26:04
URL: http://tanjakaj.blogg.se/
» killersassa

Vonca: Känns bra att jag inte är den enda som saknar post :) Kram



Tanja: Ja det ska bli gött den dagen csn är ute ur mitt liv :) Det är bara bra med mig, lite små snorig, men det hör väl till års tiden :) Kram

2009-01-11 12:34:13
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback