Trodde de hade löst sig...

Ppppppppppppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!

Allt var så bra, allt hade funkat. Tills idag, tog av Doris tratten. Några timmar senare var det kört. Katterna rök ihop igen. Förstår inte vad som gick fel nu... Så nu bor Signe hemma hos mormor några dagar. Tills Doris sår är läkt helt. Kan inte ha Signe instängd mer och jag orkar inte sova på soffan. Fast det skär i hjärtat nu. Pratade med mormor och Signe går hemma hos henne och jamar. Det gör ont i mig när jag vet de
:(

Allt det här får mig att vilja bränna en massa pengar. Pengar jag inte har. Bara för att få må bra en liten stund. Men det går ju inte.

Därför ska jag trösta mig med att åka till Brattfors och umgås lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback