Super sund...

Många lovar ju så här när de blir nytt år att de ska bli nyttigare och hålla igen. Inte jag, jag har börjat äta en skål mandelbeskvier och nyponsoppa till frukost, precis som flingor och mjölk. Fast det här är ju mycket godare. Vet att jag snart måste sluta med den här ljuva frukosten, annars kommer jag se se ut som en snögubbe om några veckor. Men jag tror att jag bestämmer att jag får fortsätta så länge jag är 25. 26 åringar är nog inte så här onyttiga ;)

Idag ska jag baka bullar. Måste ha nåt att bjuda på när hela tjocka släkten kommer på söndag. Det vill säga mormor och mamma :) Det blir ingen tårta i år. Jag ska göra hallon och blåbärspaj istället :)

Grattis till Max idag som blir riktigt stor. Hela 7 år. De ni!


7-åringen

Kommentarer
» Max

Tack för att du gratta mig :D Det var snällt gjort. Vi ses i kväll! Hälsa Jonas det också.

2009-01-14 13:49:03
» killersassa

Ska hälsa Jonas! Syns ikväll :)

2009-01-14 13:57:52
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback