Min första dag...

Min första dag som 26 år har varit helt okej. Skulle köpa snus åt Jonas när jag slutatde. Jag fick visa leg. Så jag är alltså en livslevande 26 åring som ser ut att vara yngre än 18. Bra eller dåligt...? De är frågan de...

Mina katter har blivit knäppa. Igår började de hata varandra efter en mindre missförstånd mellan dem. Så nu ligger de och bara morrar. Kommer nån av dem för nära så slåss de som det är på liv eller död. Doris ena tass blödde en del igår. Så idag har jag beställt ett medel från apoteket som ska lugna katter. 420 kr kostade de, katastrof men hjälper de så får de vara värt de. Fast jag får inte medlet för än på torsdag, så jag hoppas att de hinner lugna sig tills på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback