Jag syns inte i spegeln längre...

Efter jul insåg jag att jag behövde ett nytt databord. Mina datagrejer hade växt ur Mikael. Igår när jag vaknade messade jag Jenny och hörde vad hon gjorde. Så vi skull leka. Inte ofta det hinns med nuför tiden så det var kul. Från messandet hamnade jag vid datorn. Där diskuterade vi lite mer och jag nämnde att Ikea har rea nu. Så då ville Jenny dit, hon skulle ändå ha ett bilbatteri och det kunde hon ju lika gärna köpa i Kd. Så vi åkte iväg.

Jag hade en plan om att köpa en Mikael till och ställa bredvid gamla Mikael, så länge tills jag hittade ett databord som passade. För det var så passande att Mikael var med på Ikea rean. Fast väl på Ikea, hittade jag en nyhet, en Jonas. Så efter lite (mycket) över vägande, med mätande, samtal till riktiga Jonas och lite omflyttningar på Ikea kom jag på att jag skulle köpa skrivbordet Jonas. Sen att jag hade ett presentkort som täckte precis kostanden för Jonas var ju perfekt. Har saknat att ha ordentligt med plats, till alla min bråte jag måste ha på mitt databord. Å nu har jag ju två Jonas i mitt liv ;) Mikael ska få flytta till Erikshjälpen och sen hem till någon annan som vill ta hand om honom.

Min andra Jonas


Att få hem Jonas var inte en barn lek. Jennys skoda är ju inte super stor. Till slut fick Jonas plats, men jag är inte riktigt lika säker på att jag fick de :) Jag fick sitta så långt fram som möjligt med sätet och typ spikrak i ryggen. Mina knän var grymt mosade. Men vad gör man inte
:)

På vägen ur Karlstad krockade vi. Vi kom och åkte och vi såg en bil stå still och kolla sig om kring, sen när vi var brevid den så körde den. Jenny försökte hålla ut i kanten men pang sa det, så körde bilen in i Jennys vänstra framsida. Jennys bil blev bucklig, men tror inte att det blev nåt på kvinnans bil. Hon hade inte sett oss. Så kan det gå...

Idag har jag solat, det var grymt gött, höll på att somna. Måste bli mer solning framöver. Är så blek att jag inte syns i spegeln längre
:)

Nej nu borde jag kolla om det finns nåt uppigandemedel att köpa på hälsolivs. Är så trött nu för tiden att det inte är kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback